2022-07-04

Festiwal „Meet at Rift”: Święto miłośników gier Riot Games

0

W dniach 19-21 sierpnia w łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1 wyjątkowe wydarzenie - festiwal „Meet at Rift”. Jest to pierwszy w Polsce event, gromadzący miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games. Partnerem tytularnym imprezy została marka Displate, natomiast Alior Bank wraz z Mastercard jej głównymi partnerami.

Czym jest „Meet at Rift”?
To pierwszy w Polsce festiwal dla miłośników gier Riot Games, organizowany przez agencję GAM3RS_X. Amerykańskie studio przez dwanaście lat działalności zebrało wokół swoich produkcji jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności na świecie. Jej przedstawiciele codziennie zanurzają się w świat wirtualny, aby cieszyć się ze starannie rozwijanych gier, nie tylko pod względem rozrywki, ale również całej otoczki - historii bohaterów, ich relacji, czy idei. Wydarzenie Meet at Rift to unikalna okazja, by spotkać się w świecie realnym i podzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami tego uniwersum.

- „Meet at Rift” to już kolejna inicjatywa skierowana do graczy. Po karcie z wizerunkiem jednej z bohaterek LoL przyszedł czas na festiwal, którego wspólnie z MasterCard zostaliśmy partnerem głównym. League of Legends, czyli największy projekt studia Riot Games, mimo premiery w 2009 roku, wciąż jest najczęściej rozgrywaną grą komputerową na PC na świecie. Esport to ogromna i bardzo dynamiczna gałąź biznesu, która skupia wokół siebie wielkie grono fanów i coraz częściej podlega profesjonalizacji. Tylko w 2021 roku wydatki związane z gamingiem przekroczyły w Polsce 2,4 mld zł. Widzimy potencjał w tej grupie, dlatego z chęcią angażujemy się w wydarzenia takie, jak to - mówi Krzysztof Konieczka, Dyrektor Działu Daily Banking z Alior Bank.

- Wśród fanów Displate znajdziemy mnóstwo graczy, a wielu z nich uwielbia gry studia Riot Games. Dlatego jest nam niezmiernie miło ogłosić współpracę tytularną przy „Displate Meet at Rift” - wydarzeniu, które w całości jest dedykowane fanom gier, które wyszły spod skrzydeł Riot. Nie mogliśmy sobie wybrać lepszej okazji do inauguracji naszych esportowych działań w Polsce - mówi Bartosz Maćkowiak, Esport Partnerships Manager w Displate. Cechą szczególną imprezy jest fakt, że nie skupia się ona na jednej grze, a całym multiwersum stworzonym przez Riot Games - w tym muzyce, komiksach oraz cosplayu. Wszyscy są mile widziani!

Unikalne strefy, esportowe emocje i spotkania z gwiazdami
League of Legends - jedną z największych stref jest obszar poświęcony Lidze Legend, czyli najpopularniejszej grze esportowej na świecie. W trakcie wydarzenia „Meet at Rift” odbywają się rozgrywki ligi Baltic Playground, dzięki której każdy mógł rozpocząć swoją przygodę ze sportem elektronicznym. Przewidziane są także strefy free to play, zabawy i miniturnieje dla gości.

VALORANT - shooter produkcji Riot Games szybko podbił serca fanów wartkiej rozgrywki na całym świecie. Jako jedyna produkcja wybija się poza uniwersum Runeterry, tworząc własny, równie oryginalny świat. Na dedykowanej strefie zaplanowane są rozgrywki w ramach Polskiej Ligi Esportowej, strefa free to play i wiele atrakcji związanych z VALORANT dla odwiedzających.

Teamfight Tactics - przedstawiciel gatunku, który dał „strategiom” drugą młodość. Absolutnie najlepszy auto-battler na świecie, a świadczą o tym statystyki - codziennie gra w niego dziesięć milionów graczy. Na dedykowanej strefie TFT każdy możę zapoznać się z tą grą i zagrać w przygotowanych strefach free to play.

League of Legends: Wild Rift - gry mobilne to zdecydowanie największa gałąź gamingu zarówno pod względem liczby graczy, jak i przychodów branży. Dlatego też fani mobilnej rozgrywki również znajdą coś dla siebie - uczestnicy wydarzenia mogą spróbować swoich sił na mobilnych strefach przygotowanych dla gości.

Legends of Runeterra - najmniejsza, ale na pewno nie mniej ważna produkcja Riot Games. Karcianka w świecie Runeterry ma swoje wąskie, lecz oddane grono fanów, którzy mogą liczyć na możliwość wzięcia udziału w mini rozgrywkach dedykowanych tej grze, a także strefie free to play, dla każdego, kto chciałby spróbować zagrać.

Jeszcze więcej atrakcji
Organizatorzy zaplanowali dodatkowe aktywności, między innymi konkurs cosplay związany z produkcjami Riot Games, a także możliwość spotkania znanych osobistości, jak Damian „Nervarien” Ziaja, Jakub „Kubon” Turewicz czy Krzysztof „ArQuel” Sauć i wielu, wielu innych, z którymi można zamienić kilka słów i zbić przysłowiową piątkę na strefie meet&greet. Ponadto na evencie również stoiska partnerów z dodatkowymi atrakcjami dla gości.

Gdzie i kiedy?
„Meet at Rift” zaplanowano w dniach 19-21 sierpnia w Łodzi w Centrum Nauki i Techniki EC1. Wstęp dla wszystkich jest darmowy.

Partnerem tytularnym wydarzenia została marka Displate producent unikatowych i ręcznie wykonywanych metalowych plakatów, zaprojektowanych w taki sposób, aby ukazywać nasze pasje.

Głównym partnerem imprezy zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada „Konto dla gracza”, dzięki któremu można zdobywać aż 1380 Riot Points co miesiąc, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów prowadzenia konta!

Patronem medialnym eventu są Radio ESKA oraz Polsat Games.

Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu będzie można znaleźć na kanałach social media:
● Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343
● Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/4956850211085889
● Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/
● Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift

Oficjalny profil Polsat Games na Instagramie - @polsatgames

Polsat Games na Twitch.tv

Twitter - @pol

h="740" />